niedziela, 20 października 2019

Monica Bellucci na urodziny...

Nie pamiętam, kiedy ją poznałem i w jakim filmie odkryłem po raz pierwszy. Biorąc pod uwagę fakt, że od małego rosła we mnie fascynacja kinem, zapewne jest tak, że rósł we mnie podziw, rosła we mnie fascynacja dla Bellucci.

(...) A mysterious beauty of the Brotherhood of Wolves; humiliated, abused and brutally raped woman in The Irreversible; proud and beautiful Lady Doctor, in Tears of the Sun; despised by everyone, loved only by a certain boy, Malena Scordi; and finally nailed in pain and suffering, standing with the Mother under the cross, Mary Magdalene.

Giuseppe Tornatore pokazał ją pięknie w Malenie, o której wspominałem w pierwszym kadrze tego graficznego cyklu, którego główną i jedyną bohaterką jest Monica Bellucci. Dla niej wszystko, co wydarzyło się po Malenie już nie było takie samo. W ubiegłym roku pojawiła się w filmie Emira Kusturicy Na mlecznej drodze, gdzie zagrała u boku reżysera.
Data polskiej premiery nie jest jeszcze znana.

Ten film udowadnia, że miłość i erotyka to nie kwestia wieku, ale energii życiowej - stwierdziła po premierze filmu Monica Bellucci.

Internetowa cela to powieść obyczajowa o bólach przeszłości, o magii zaklętej w teraźniejszości i o przyszłości, 
która budowana na gruzach historii i tajemnic, wcale nie zdaje się być taka pewna…
Filmowy projekt Cinema Malena 

Brak komentarzy: