sobota, 1 grudnia 2018

Joanna Opiat-Bojarska - To koniec, Anno

Nie pamiętam w jaki sposób pierwsza książka Joanny Opiat-Bojarskiej trafiła w moje dłonie. Czy ktoś mi ją polecił, czy też odkryłem ją sam. Jakkolwiek było i jakkolwiek jest już wtedy czułem, że na tej jednej się nie skończy i będą kolejne. Jeśli do jedynki dodamy zero to 10 brzmi już dumnie.

Akapit otwarcia powieści Niebezpieczna gra wydanej nakładem wydawnictwa Czwarta Strona, której autorką jest Joanna Opiat-Bojarska. 29 marca przynosi premierę wydawniczą najnowszej powieści autorki To koniec, Anno
Kiedy zdarzyło się wam przeczytać książkę za jednym podejściem od deski do deski? Kiedy mijająca za oknem noc powoli przemieniała się w szarość, aby zamienić się w słoneczny, wiosenny poranek? Nie wiem, jak wy, ale ja dziś doświadczyłem takiego niezwykłego, niesamowitego zjawiska. Spędziłem noc w łóżku z Anką.
Z najnowszą powieścią Joanny Opiat-Bojarskiej To koniec, Anno, z książką, którą poznałem na jednym oddechu. Przełamując jedną, czy drugą chwilę słabości na rzecz historii, która nie pozostawia mi żadnych złudzeń, co do tego, kto jest Królową polskiego kryminału.
Anna Rogozińska wraca do pracy w Primo TV po dłuższej przerwie. Historia z dopalaczami mogła skończyć się dla niej tragicznie, jednak w najgorszych koszmarach nie przeczuwała, że jej powrót nie będzie taki jakiego oczekiwała. Wielka medialna gwiazda zgasła i nic nie wskazywało na to, że zabłyśnie ponownie. Praca w pogotowiu ratunkowym, w formie specjalnego zlecenia dziennikarskiego ze strony stacji, miała być dla niej mission impossible. Do tego tajemniczy list od starego znajomego, Kapelusznika.
Pozornie wszystko nie szło po jej myśli, z chaosu jednak miało wyłonić się coś, czego ona sama przynajmniej na początku nigdy nie brała pod uwagę. A dzięki błyskotliwym pomysłom Joanny Opiat-Bojarskiej powstała powieść, która napełnia czytelnika mnogością nieopisanych doznań i błyskiem w oku. A także szczególną chwilą spełnienia w lekturze.

Inne dokonania Joanny Opiat-Bojarskiej:

5. Blogostan; 
 
Joanna Opiat-Bojarska, To koniec, Anno, Czwarta Strona, Poznań 2017

Brak komentarzy: