czwartek, 21 lutego 2019

#wierszemczyprozą No. 03

Dziś chciałbym podzielić się pierwszym, choć z całą pewnością nie ostatnim tekstem piosenki. Tekstem, który czeka na Twoją muzykę, interpretację, vocal. Swego czasu dla relaksu napisałem ten i kilka innych. Życzę miłego odbioru.

Ref.
Obudź we mnie Wenus
odkryj moją duszę
wiem, że jestem kobietą
jak często mówić to muszę

Zbyt często zapominasz
podarować mi kwiatek
bo mówisz, że to dla ciebie
ostatnio zbyt duży wydatek

A jednak ja nieustannie
zabiegam o twoje względy
może jestem naiwna
a może wciąż się łudzę

Ref.
Obudź we mnie Wenus
odkryj moją duszę
wiem, że jestem kobietą
jak często mówić to muszę

Jak długo mogę czekać
że wreszcie się zmienisz
jak często dawać szansę
gdy wracasz do domu wesoły

Obiecujesz od zawsze poprawę
zarzekasz się na świętych
a jednak kilka dni później
robisz te same błędy

Już nie chcę być twoją Wenus
zbyt długo dla ciebie się trudzę
może ktoś inny doceni
moją kobiecą duszę.

Internetowa cela to powieść obyczajowa o bólach przeszłości, o magii zaklętej w teraźniejszości i o przyszłości, 
która budowana na gruzach historii i tajemnic, wcale nie zdaje się być taka pewna…

Brak komentarzy: